Фізична особа-підприємець П’янова Юлія Германівна  (далі – «Виконавець»), яка діє на підставі  Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 13.09.2011 р., номер запису: 23240000000015571та Ліцензії на медичну практику – Наказ МОЗ України № 1059 від 07.09.2017 р. (РНОКПП 2817809782) публікує цю публічну оферту про надання послуг

Відповідно до вимог статті 633 та статті 641 Цивільного кодексу України, даний документ, розміщений в Кутку споживача в доступному для споживача місці, є публічною офертою, і в разі вчинення фізичною особою дій, які свідчать про її акцепт, є обов’язковим до виконання для Виконавця і цієї фізичної особи на нижчевикладених умовах:

 

  1. ТЕРМІНИ, ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. В цьому Договорі нижченаведені терміни, поняття і визначення вживаються у такому значенні:

1.1.1. Медична / косметологічна послуга – певна сукупність дій (консультаційних та лікувально-діагностичних), які здійснюються профільними спеціалістами Вихонавця в інтересах Пацієнта з метою профілактики, діагностики та лікування дерматолоігчних захворювань, а також комплекс дій, спрямованих на зупинку процесів старіння шкіри, відновлення вікової структури шкірних покривів та етстетичного покращення зовнішньості Пацієнта (далі – «Послуга»). Перелік таких та супутніх до них послуг, а також їхня вартість викладені на офіційному Сайті Виконавця та безпосередньо у місці провадження діяльності Виконавця.

1.1.2. Публічна оферта – пропозиція Виконавця (розміщена в «Кутку споживача»), адресована необмеженому колу фізичних осіб укласти даний Договір на визначених умовах.

1.1.3. Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття (згода) Пацієнтом умов Публічної оферти, в формі даного Договору. Акцепт здійснюється, шляхом замовлення (в т.ч. в телефонному режимі) та/або попередньої оплати послуг Замовником; та/або заповнення, підписання та передачею Пацієнтом Виконавцю письмової Анкети Пацієнта та/або Інформованої добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (форма №003-6/о), примірник якої знаходиться в Виконавця; та/або вчинення інших Підтверджуючих дій та засвідчує факт його укладення.

1.1.4. Сторони – Пацієнт/Замвник та Виконавець.

1.1.5. Пацієнт/Замовник – фізична особа, що акцептувала публічну оферту Виконавця / уклала з Виконавцем даний Публічний договір про надання медичних / косметологічних послуг.

1.1.6. Акційні пропозиції – додаткові можливості до Послуг, що надаються Виконавцем для Пацієнтів, перелік та умови отримання яких визначений наказом Виконавця та / або Правилами перебування та обслуговування пацієнтів. Пропозиції зокрема, але не виключно, є: знижки, програми лояльності, спеціальні бонусні програми тощо.

 

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується надати Послуги Замовнику, а Замовник, у свою чергу, зобов’язується оплатити їх у порядку та на умовах, визначених даним Договором.

2.2. Даний Договір є публічним договором, який вважається укладеним між Виконавцем, з однієї сторони та Замовником, з іншої, з моменту Акцепту останнім всіх без винятку умов та положень даного Договору.

2.3. Цей Договір є обов’язковим для виконання Виконавцем з моменту його оприлюднення в закладі та розміщення в Кутку споживача, а для Замовника – з моменту акцепту Договору одним із способів, встановлених п.1.1.3 Договору.

2.4. Послуги, що передбачені п. 1.1.1 цього Договору, надаються Виконавцемв амбулаторно-поліклінічних умовах.

2.5. Місце надання Послуг та Акційних пропозицій:  88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Володимирська, буд. 78/А, прим. 1, офіс 2

2.6. Договір та/або його окремі положення можуть бути змінені Виконавцем з обов’язковим повідомленням про це Замовника шляхом розміщення в Кутку споживача.

2.7. У разі незгоди Замовника зі змінами та доповненнями, внесеними до цього Договору, Замовник зобов’язаний розірвати даний Договір у триденний строк з моменту розміщення таких змін та доповнень в Кутку споживача, письмово повідомивши про це Виконавця. Не розірвання даного Договору та продовження користування послугами свідчить про акцепт (згоду) Замовника з внесеними до Договору змінами та доповненнями.

2.8. Укладенням цього Договору Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами цього Договору та Прейскурантом Виконавця, що розміщений за місцезнаходженням Виконавця, а також надає свою згоду на збір та обробку своїх персональних даних в порядку, визначеному чинним законодавством України.

2.9. Послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

2.10. Надання Послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення (форма № 003-6/о). Виконавець забезпечує ведення необхідної документації, якя оформляються у встановленій законодавством України формі перед наданням Послуг.

 

3.ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

3.1. Вартість Послуг визначається у Прейскуранті Виконавця, що діє на дату оплати послуг та розміщений за місцезнаходженням Виконавця.

3.2. Оплата послуг за Договором здійснюється Замовником та/або Третьою особою одним із способів:

3.2.1. шляхом оплати у розмірі 100% ціни відповідної Послуги згідно Прейскуранту Виконавця у день фактичного надання Послуг у готівковій або безготівковій формі;

3.2.2. шляхом попередньої часткової оплати ціни Послуги. В такому випадку залишкова сума ціни Послуг здійснюється у день фактичного надання Послуг у готівковій або безготівковій формі.

3.3. Усі розрахунки за даним Договором здійснюються у національній грошовій одиниці України – гривні.

3.4. Кошти сплачені Пацієнтом за отримані послуги не підлягають поверненню, у разі належного виконання умов Договору Виконавцем.

3.5. Якщо у процесі надання медичних послуг виникає потреба в її коригуванні у бік збільшення обсягів надання таких Послуг, то відповідному коригуванню піддається і остаточна вартість Послуг. Про такі зміни Виконавець завчасно повідомляє Замовника, який при цьому має право відмовитися від додаткового надання Послуг.

 

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ

4.1. Послуги надаються Виконавцем особисто або з залученням у встановленому порядку особами, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.

4.2. Послуги надаються за фактичним місцем провадження діяльності Виконавця, що погоджується Сторонами при записі Замовника на прийом.

4.3. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за заявкою Замовника (в т.ч. усною в телефонному режимі). Дата та час надання Послуг при первинному прийомі Замовника погоджується Сторонами в усній формі.

4.4. Виконавець здійснює запис всіх телефонних розмов, в тому числі з Замовником, з метою покращення сервісного обслуговування пацієнтів та удосконалення професійної культури спілкування адміністрації Закладу з пацієнтами.

4.5. Дата та час надання кожної наступної послуги (за потреби) визначається Виконавцем та Замовником під час чергового візиту.

4.6. Перед наданням Послуг Виконавець проводить опитування та /або анкетування Замовника за формою і змістом, що затверджений Виконавцем.

4.7. За результатами надання Послуг акт приймання-передачі послуг Сторонами не складається і не підписується.

4.8. У разі, якщо Замовник протягом 1 (одного) календарного дня з дати фактичного отримання Послуг не заявить письмову мотивовану відмову від прийняття медичних послуг, послуги вважаються прийнятими Замовником без застережень і без претензій.

4.9. У разі надання мотивованої відмови Замовника від приймання медичних послуг, Сторони вирішують спірні питання шляхом переговорів.

 

  1. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Виконавець має право:

5.1.1. Запитувати у Замовника інформацію про стан його здоров’я, однак виключно з метою повного та якісного надання Послуг.

5.1.2. Залучати третіх осіб для надання Послуг та Акційних пропозицій, які мають необхідну кваліфікацію.

5.1.3. Перевіряти надану Пацієнтом інформацію, а також виконання Пацієнтом умов Договору та Правил перебування та обслуговування пацієнтів.

5.1.4. Відмовити в наданні Послуг Замовнику у випадку:

5.1.4.1. коли надання таких Послуг не передбачено Ліцензією Виконавця;

5.1.4.2. при відсутності необхідних фахівців, устаткування, інвентарю;

5.1.4.3. при виявленні у Замовника захворювання, яке унеможливлює надання Послуг;

5.1.4.4. якщо надання Послуг, на думку Виконавця, пов’язане з невиправданим ризиком спричинення шкоди здоров’ю або загрожує його життю;

5.1.4.5. у випадку наявності станів, які на думку Виконавця можуть негативно вплинути на здоров`я Замовника;

5.1.4.6. у разі якщо стан здоров’я Замовника перед початком надання Послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень,загрози життю чи здоров’ю Замовника або інших тяжких чи негативних наслідків.

5.1.5. Вимагати від Замовника виконання умов цього Договору та Правил перебування у закладі.

5.1.6. Внести зміни до Прейскуранту, повідомивши Замовника про такі зміни шляхом розміщення інформації за місцемзнаходження Виконавця або іншим доступним способом.

5.1.7. Здійснювати запис телефонних розмов з Замовником з метою покращення сервісного обслуговування пацієнтів.

5.2.Виконавець зобов’язаний:

5.2.1. Надати Замовнику безкоштовну, доступну, достовірну інформацію про порядок і умови надання їм платних Послуг.

5.2.2. Своєчасно та якісно надавати Послуги відповідно до умов цього Договору та Акційних пропозицій з дотриманням вимог чинного законодавства.

5.2.3. Використовувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, дозволені для використання в України.

5.2.4. Вести та зберігати медичну документацію відповідно до вимог законодавства України.

5.2.5. Не розголошувати відомості про Замовника, що становлять лікарську таємницю.

5.2.6. Здійснювати запис Замовника на прийом на підставі відповідного звернення Замовника (запису на прийом) в телефонному режимі.

5.3.Замовник має право:

5.3.1. Отримати Послуги належної якості;

5.3.2. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомлюватись з відповідною медичною документацією, що стосуються його здоров’я та які зберігаються у Виконавця.

5.3.3. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я).

5.3.4. Мати право на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.

5.3.5. Користуватися всіма Привілеями, зокрема, але не виключно: знижками, спеціальними бонусними пропозиціями тощо, що надаються Виконавцем з метою більш повного та зручного для Пацієнта надання Послуг та Акційних пропозицій.

5.3.6. Письмово звертатись до Виконавця з пропозиціями щодо покращення процесу надання Послуг та Акційних пропозицій.

5.4.Замовник зобовязаний:

5.4.1. Надавати Виконавцю відомості, що запитуються ним згідно з умовами цього Договору (в тому числі правдиві біографічні та адресні дані).

5.4.2. З’явитися до місця надання Послуг у погоджений із Виконавцем дату та час.

5.4.3. Своєчасно та у повному обсязі оплачувати Послуги, які є предметом цього Договору, у визначеному даним Договором порядку.

5.4.4. Неухильно дотримуватись призначений Виконавцем рекомендацій після надання Послуг.

5.4.5. До початку надання Послуг повідомити Виконавця про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби та іншу суттєву інформацію про стан свого здоров’я;

5.4.6. Повідомляти про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміну стану свого здоров’я перед наданням Послуг;

5.4.7. Не розголошувати комерційну таємницю та конфіденційну інформацію, що стала відома йому в процесі надання Послуг;

5.4.8. Пацієнту заборонено поширювати інформацію в соціальних мережах (Інтернет-мережах), якщо Пацієнт не задоволений якістю надання медичних послуг спеціалістами Виконавц. Пацієнт вправі розміщувати інформацію в мережі Інтернет та соціальних мережах за умови встановлення в судовому порядку факту надання медичної послуги неналежної якості. В інакшому випадку Виконавець має право захищати свої права та ділову репутацію в суді.

 

6.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. Виконавець несе відповідальність за:

6.1.1. Об’єктивність оцінки стану здоров’я Замовника з врахуванням отриманої Виконавцем інформації;

6.1.2. Вхідний контроль якості лікарських засобів та перпаратів, що використовуються при надання Послуг (візуальний контроль стану тари, зовнішнього вигляду лікарських засобів та терміну придатності);

6.1.3. Неякісне надання Послуг та неналежне виконання умов цього Договору.

6.2. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:

6.2.1. ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта та ймовірність яких наявні знання і технології не можуть повністю виключити, якщо Послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, що пред’являються до послуг даного виду;

6.2.2. можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних/косметологічних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений спеціалістом Виконавця;

6.2.3. ускладнення, що наступили після надання Послуг у випадку грубого недотримання (порушення) Пацієнтом рекомендацій, наданих лікуючим лікарем.

6.3. Виконавець не несе ніякої відповідальності за якість послуг, наданих ним Замовнику, якщо для Замовника настали негативні наслідки  (або Послуга не дала бажаного результату) за таких обставин:

6.3.1. Неприбуття чи несвоєчасного прибуття Замовником, зокрема більше ніж на одну добу на запланований візит щодо надання Послуг;

6.3.2. Неповідомлення чи несвоєчасне повідомлення Замовником всіх відомостей про стан його здоров’я, перенесені захворювання, алергічні реакції, протипоказання, якщо неефективність наданої Послуги або заподіяна шкода були наслідком відсутності у Виконавця такої інформації;

6.3.3. Надання Замовником інформації стосовно результатів аналізів, які не відповідають дійсній медичній документації, за винятком залучених Виконавцем;

6.3.4. Недотримання Замовником приписів, рекомендацій Виконавця;

6.3.5. Розвитку захворювань та патологій, які не пов’язані з наданням Послуг згідно з цим Договором.

6.3.6. Відсутність бажаного результату викликана фізіологічними особливостями організму Замовника.

6.3.Замовник несе відповідальність за:

6.3.1. За правдивість і повноту наданої інформації, що запитується  Виконавцем у зв’язку із виконанням ним своїх обов’язків за цим Договором;

6.3.2. За своєчасність повідомлення Виконавцю про всі, в тому числі нові обставини, що можуть впливати на бажаний результат наданої Послуги (наявність захворювань, вживання лікарських засобів, наявність шкідливих звичок тощо);

6.3.3. За забезпечення своєчасності виконання всіх призначених Виконавцем заходів та дотримання плану лікування (за необхідності).

6.4. У разі якщо відсутність бажаного результату від Послуги зумовлена обставинами, за які жодна із сторін відповідальності не несе, Замовник відшкодовує Виконавцю фактично понесені ним витрати, а Виконавець повертає Замовнику залишок невикористаних коштів, внесених в якості передоплати.

6.5. Сторони усвідомлюють, що невідповідність результату наданої Послуги очікуванням та бажанням Замовника при зверненні за наданням відповідної Послуги, саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.

6.6. В інших випадках Сторони  несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України і цим Договором.

 

7.ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

7.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у разі виникнення особливих обставин, які не залежать від волі Сторін і перешкоджають Сторонам виконати свої обов’язки за цим Договором (форс-мажорні обставини). Настання форс-мажорних обставин не звільняє Сторін від виконання зобов’язань за цим Договором.

7.2. Сторони вирішили до форс-мажорних обставин відносити: стихійні лиха (бурі, циклони, повені, землетруси, інші природні та кліматичні явища), війну і воєнні дії, заколот, блокаду, масові заворушення, страйки, безпорядки та інші протиправні дії, тяжка хвороба замовника, яка об’єктивно перешкоджає йому виконати свої обов’язки по Договору, або являється несумісною із визначеними Додатковою угодою медичними послугами, технологічні фактори (відсутність електроенергії, пошкодження апаратури, аварії, пожежі і т.д.), дії, бездіяльність або акти органів державної влади та місцевого самоврядування, спрямовані на припинення або призупинення виконання дій за цим Договором, та (або) які перешкоджають нормальній діяльності Сторін, в тому числі, зміни в нормативній та законодавчій базі, яка регулює правовідносини Сторін в межах цього Договору.

7.3. Сторона, яка не може виконувати свої договірні відносини внаслідок обставин, зазначених у п. 7.2 цього

Договору, повинна проінформувати про це іншу Сторону, у строк не пізніше одного дня з моменту настання таких обставин, а також документально підтвердити факт настання таких обставин.

7.4. Якщо форс-мажорні обставини, вказані в п.7.2. виникли під час надання медичних послуг, Виконавець має право змінити медичну послугу на альтернативну, або використати інше медичне обладнання, якщо надання цієї послуги неможливо перенести на іншу дату.

 

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ІНШІ УМОВИ

8.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладення та діє безстроково, до його припинення будь-якою зі Сторін в порядку, встановленому Договором.

8.2.Всі строки надання Послуг протягом надання медичних послуг є приблизними та можуть змінюватися в залежності від стану здоров’я Пацієнта та інших об’єктивних або суб’єктивних обставин.

8.3. Дія цього Договору припиняється в наступних випадках:

8.3.1. за взаємною згодою Сторін;

8.3.2. за ініціативою Пацієнта;

8.3.3. за ініціативою Виконавця у випадках порушення Пацієнтом умов Договору та (або) Правил, за умови здійснення всіх необхідних дій, що запобігають будь-якому погіршенню стану здоров’я Пацієнта у зв’язку з такою відмовою. Виконавець письмово інформує Пацієнта про причини відмови від Договору та дату, з якої Договір вважатиметься розірваним. За відсутністю зв’язку з Пацієнтом повідомлення про розірвання Договору надсилається листом за адресою, яка вказана в Договорі. Договір є розірваним з дати, що зазначена в повідомленні Виконавця.

8.4. Сторони беззастережно погоджуються під реквізитами Пацієнта вважати інформацію, зазначену ним при заповненні відповідних анкет Виконавця, які містять персональні дані Пацієнта, або медичної карти.

8.5. Пацієнт розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах Виконавця, носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може трактуватися як медична інформація та як вказівка до її застосуванні по відношенню до особи Пацієнта.

8.6. Правила перебування та обслуговування пацієнтів в Закладі, діючі тарифи на медичні послуги затверджуються Виконавцем і розміщуються в Кутку споживача в Закладі та надаються для ознайомлення на першу вимогу Пацієнта.

 

9.ОСОБЛИВІ УМОВИ

9.1. Укладаючи цей Договір Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору.

9.2. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника зі всіма умовами Договору без виключення і доповнення.  Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Замовник не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, загрози, і тому подібне.

9.3. Замовник згоден на проведення Виконавцем всіх дій, з якими він буде ознайомлений і які обома Сторонами будуть визнані необхідними і виправданими у зв’язку з наданням йому Послуг згідно з цим Договором.

9.4. Згода Замовника на проведення відносно нього зазначених вище дій означає, зокрема, що в разі виникнення побічних ефектів внаслідок надання Послуг, про які йому  було попередньо повідомлено Виконавцем, він не буде пред’являти до Виконавця претензій щодо таких побічних ефектів.

9.5. Оформивши заявку на Сайті та підписавши цей Договір, Замовник надає свою згоду Виконавцю на зберігання, обробку, та використання його персональних даних з метою: створення бази клієнтів / Пацієнтів, заповнення медичної документації, а також для їх використання у межах, передбачених чинним законодавством України.

9.6. Спори, пов’язані з виконанням, внесенням змін або припиненням дії цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів, а при відсутності згоди розглядаються в суді згідно з чинним законодавством України.

9.7. Всі неврегульовані цим Договором відносини регулюються відповідно до чинного законодавства України.

 

  1. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА

10.1. На виконання Закону України “Про захист персональних даних” Виконавець повідомляє Пацієнта про здійснення обробки його персональних даних під час виконання даного Договору.

10.2. Володільцем персональних даних є Виконавець.

10.3. Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення лікування та надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України “Про захист персональних даних”).

10.4. Склад та зміст персональних даних, що обробляються Виконавцем: 

10.4.1. загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв’язку);

10.4.2.  спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я особи (в тому числі, але не виключно: факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).

10.6. Пацієнт має такі права у сфері захисту персональних даних:

знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця персональних даних;

10.6.1. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;

10.6.2. на доступ до своїх персональних даних;

10.6.3. отримувати не пізніш як за 30 календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;

10.6.4. пред’являти вмотивовану вимогу Виконавцю із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

10.6.5. пред’являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних Виконавцем, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

10.6.6. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв’язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

10.6.7. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;

10.6.8. застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

10.6.9. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

10.6.10. на захист від автоматизованого рішення, яке має для пацієнта правові наслідки.

10.7. Персональні дані пацієнтів зберігаються у формі картотек та/або локальних електронних баз даних.

10.8. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які їм були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних, службових та трудових обов’язків.

10.9. Виконавець може передавати персональні дані пацієнтів органам державної влади, іншим державним органам, органам місцевого самоврядування, органам влади Автономної Республіки Крим, іншим суб’єктам, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов’язковими для виконання, виключно в обсязі, що є необхідним для реалізації ними своїх повноважень.

10.10. Адвокати мають право доступу до персональних даних лише тих пацієнтів, які є їхніми клієнтами, та виключно у випадку надання цими клієнтами згоди на таку передачу. Іншим особам персональні передаються лише за згодою пацієнта або його законного представника (батьки, опікун або піклувальник). Для наукових та статистичних цілей можуть передаватися знеособлені персональні дані, що не дозволяють ідентифікувати особу.

10.11. При укладанні цього Договору Пацієнт надає згоду на використання Виконавцем наданих ним контактних даних з метою інформування Пацієнта, здійснення зв’язку із Пацієнтом; для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та/або рекламного характеру; надсилання повідомлень, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Пацієнта. За письмовою заявою Пацієнта контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.

 

11.РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа – підприємець

П’янова Юлія Германія

РНОКПП  2817809782

Місцезнаходження: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород,

вул. Ак.Корольова, буд. 11, кв.5

Адреса для листування: 88000, Закарпатська обл.,

м. Ужгород, вул. Володимирська, буд. 78/А, прим. 1, офіс 2

тел.: 0996117879

IBAN UA883052990000026005033605555

в АТ КБ «ПриватБанк», МФО 305299

 

 

__________________________  Юлія ПЯНОВА